انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم بمناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی "13 آبان" از رئیس صدا و سیما جهت شرکت در آیین بزرگداشت آن یوم الله دعوت کرد . در ادامه متن نامه ی دعوت از مهندس ضرغامی آمده است .

جناب آقای مهندس سید عزت الله ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران حکایت از روزهای سخت و طاقت فرسای مبارزه و جهاد در راه اسلام و قرآن داشته و دارد .

یکی از این روزها یوم الله 13 آبان است که در طول جریان مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی 3 واقعه ی مهم را در دل خود گنجانده است ؛ 13 آبان 1343 در جریان تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، 13 آبان 1357 در جریان کشتار بی رحمانه ی دانش آموزان و در نهایت 13 آبان 1358 در جریان تسخیر لانه جاسوسی .

هر سه ی این موارد حکایت از روحیه ی استکبار ستیزی امت همیشه پیروزی دارد که با دم مسیحیایی حضرت امام خمینی (ره) بر دل و جان شان دمیده شد و به شکرانه ی حق مضاعف گردیده است .

جناب آقای مهندس ضرغامی

دیروز انقلاب و تحمل شرایط شعب جناب ابیطالب و دست و پنجه نرم کردن با همه ی مشکلات و سنگ اندازی ها بر سر راه امت همیشه سعادمند و کمال طلب ایران و اهدای هزاران شهید ، جانباز و آزاده در راه دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی و تحمل همه ی شرایط نامساعد بین المللی و ده ها تحریم و ... در طول 33 سال صبر و پایداری موجب گردید تا امروز ظفرمندانه در شرایط بدر و خیبر به حیات خویش ادامه دهیم و به حقیقت معنای آیه ی کریمه ی « إنَّ مَعَ العُسرِ یُسراً » را با دل و جان درک کنیم و حال تبیین سرگذشت انقلاب را وظیفه ی همه ی کسانی میدانیم که در میدان مبارزه حضوری فعال داشته اند تا روزهای مجاهدت و تلاش دیروز را برای کسانی که در آن شرایط و حال و هوا نزیسته اند تشریح نمایند و معتقدیم که بیگانگی نخبگان جامعه با تاریخ و سرگذشت کشور خویش منجر به شادمانی دشمن و فراموشی شعارهای انقلاب اسلامی خواهد گردید .

به همین منظور انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم افتخار دارد به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی استان از حضرتعالی که در جریان تسخیر لانه ی جاسوسی دستی بر آتش داشته اید و روزهای مبارزه را در کسوت یک دانشجو درک فرموده اید دعوت نماید تا به عنوان سخنران همایش بزرگداشت یوم الله 13 آبان که در روز دوشنبه مورخ 15/8/1391 در این دانشگاه برگزار خواهد شد حضور بهم رسانید .

پیشاپیش از عنایتی که میفرمایید کمال تشکر و قدردانی را داریم .

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مصطفی روحی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

بازتاب رسانه ای :

 خبرگزاری دانشجو

 

  • ۹۱/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">