انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

صادق منصوری دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی با به چالش کشیدن مباحث اقتصادی در تحقق "اقتصاد مقاومتی" و شعار سال موثر خواهد بود.

صادق منصوری با اشاره به نقش موثر دانشگاهیان در خلق "حماسه سیاسی" اظهار داشت: تشکل های دانشجویی بعد از تحقق حماسه سیاسی در کشور باید برای بار دیگر به منظور همکاری با دولت جدید در دانشگاه های مرتبط با علم اقتصاد، جهت آگاهی بخشی به مردم در خلق "حماسه اقتصادی" کارآمدی خود را با اثبات برسانند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم افزود: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی با به چالش کشیدن مباحث اقتصادی در تحقق "اقتصاد مقاومتی" و شعار سال موثر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نشریات دانشگاهی، فضای مجازی و وبلاگ ها علاوه بر به راه اندازی کرسی های آزاداندیشی می توانند در آگاهی رسانی به مردم، کمک کنند تا حماسه اقتصادی نیز همانند حماسه سیاسی که با حضور حداکثری اقشار مردم بوقوع پیوست اجرایی شود.

 

لینک خبر

  • ۹۲/۰۴/۰۸

نظرات  (۱)

سلام
موافقم جالب بود 
واستفاده کردیم
یاعـــــــلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">