انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

با توجه به کشتار فجیعانه ی مسلمانان میانمار ، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم طی بیانیه ای این نسل کشی را محکوم و از رئیس جمهور تشکیل کاروان آزادی میانمار را خواستار شدند . متن این بیانیه بدین شرح است :

رئیس جمهور عدالت محور جناب آقای احمدی نژاد

سلام علیکم

آنکه با فاسقان دشمن بُوَد و برای خدا به خشم آید،خدا بخاطر او خشم آورد، و روز رستاخیز وی را خشنود نماید(نهج البلاغه کلمات قصار31)

اینبار فریاد مظلومیت یتیمان محمد(ص)از جنوب شرقی آسیا-کشور میانمار- به گوش می‌رسد کدام نقض حقوق بشر بالاتر از آنکه در کشوری متولد شوی و همچون نهالی در آن کشور قامت بی‌افزایی، در خاکش ریشه بدوانی و برخلاف علف‌های هرزی که در کنارت سبز می‌شوند و از برکت وجود توست که خورشید، آن منبع عظیم نور آنها را نابود نمی‌سازد به سوی آسمان نزدیک و نزدیکتر شوی اما جلادان روزگار، تبر برای نابودی تو بردارند و دیگر تبعه آن خاک نخوانندت و این ها همه درحالی است که کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت اختیار می‌کنند؛ حرفی از آزادی در میانمار نمی زنند، حرفی از محاصره و قتل عام قریب به 52000 مسلمان زده نمی‌شود. رسانه‌های انحصارطلب نظامات سرمایه‌داری، با وجود منابع عظیم میانمار نمی‌خواهند حرفی از اقتصاد بد موجود در آن کشور بزنند آنها حتی اشاره‌ای به آتش کشیده شدن خانه‌های مسلمانان نمی‌کنند.

متاسفانه رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز مصلحت را به سانسور خبری میانمار دیده است.

و اما در این میان انتظار ما دانشجویان ایرانی از شما به عنوان رئیس جمهور ایران، کشوری که پرچمدار امت بزرگ اسلامی است رئیس جمهوری که بدون ترس از ابر قدرت‌های نظام سرمایه داری، سکوت را در مجامع جهانی شکست و علیه نظام جعلی اسرائیل لب به سخن گشود، آن است که بار دیگر پیش قدم شود و سکوت در برابر جنایت بوداییان میانمار را علیه مسلمانان آن کشور بشکند و نگذارد حق خوار گردد و باطل پیرو، رحم الله امراٌ رای حقاٌ فاعان علیه.

(کسی که بامداد برخیزد بی آنکه به فکر سر و سامان دادن به کارهای مسلمانان باشد، مسلمان نیست وکسی که فریاد "مسلمانان به دادم برسید" را از کسی بشنود و اجابت نکند، مسلمان نیست)

آقای دکتر احمدی‌نژاد، آسمان بار دیگر حجاب را از سیمای خود برکشیده و با آمدن ماه رمضان فرش رحمت خداوند تا زمین گسترده شده است، مسلمانان از ایران گرفته تا بنگلادش و مالزی خود را آماده حضور در این میهمانی بزرگ می‌کنند.

اما عده‌ای از برادران و خواهران ما در میانمار در محاصره به سر می‌برند و حتی از حداقل‌های زنده ماندن هم بر خوردار نیستند فلذا از شما تقاضا داریم تا با برپایی کاروان آزادی غذا، دارو و حداقل مایحتاج زنده ماندن را به دست این مظلومان برسانید تا پیام  ایران اسلامی در حمایت از ستم دیدگان میانمار به گوش مجامع مختلف جهانی رسانده شود.

  • ۹۱/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">