انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

متن نامه دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

| سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ب.ظ

دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی !

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم صورت گرفت :

                                      بسم الله الرحمن الرحیم                                      

شماره : 1017/110/ الف

تـاریخ :     30/05/1391

« من عقیده‌ام این است که مسئولین باید در دانشگاه‌ها شرکت کنند؛ رؤساى سه قوه، مسئولین میانى، رئیس صدا و سیما، مسئولین سپاه و نیروهاى مسلح؛ اینها بروند با دانشجوها جلسه بگذارند و حرفهاى گفتنىِ دانشجوها را بشنوند. من الان هم از همین جا به مسئولین سفارش میکنم که در جلسات دانشجوئى شرکت کنند؛ بیایند، بشنوند از دانشجوها، و بگویند به دانشجوها. »

بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی16/5/1391

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

جناب آقای دکتر سید محمد حسینی

سلام علیکم

      سی و سه سال پیش انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم نمود تا نگرش مردم سالاری دینی جایگزین نگرش مذموم ارباب – رعیتی شود و مسئولان بلند مرتبه ی نظام حتی امام امت (ره) خود را خادم و سرباز ملت بخوانند .

     تاریخ سی و سه ساله ی انقلاب نشان از آن دارد که هرگاه مسئولان در کنار مردم بوده ، حرف های شان را شنیده و از آنان مدد خواسته اند کارهایشان زودتر به نتیجه رسیده است . هشت سال دفاع مقدس خود برگ زرینی ست از تاریخ انقلاب که همکاری و همراهی ملت مجاهد با مسئولین را به نمایش می گذارد .

     بحمدالله نهال نوپای جمهوری اسلامی اینک به شجره ی طیبه ای تبدیل گردیده، که ثمرات آن را نه تنها در ایران عزیز بلکه در سایر ملت ها وامت ها نیز می توان دید.

     اقتضائات جهانی و اوضاع حساس منطقه ای همچون جریان بیداری اسلامی ، توطئه های امریکایی - صهیونیستی  ، فشارهای اقتصادی چند زورگوی جهانی بر علیه ملت مقاوم ایران و نیز کارشکنی های عناصر داخلی و خارجی در خلل وارد نمودن به حرکت رو به تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امروز شرایطی را ایجاد نموده که لزوم یکپارچگی ، همکاری ، بحث ، گفتگو و بصیرت افزایی را چند برابر ساخته است .

      مسلماً دوری مسئولین از مردم بالاخص از دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه منجر به ضررهایی خواهد شد که نه برای مسئولین و نه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی روا نیست و نخواهد بود .

      دانشگاه به عنوان یک نهاد بسیار مهم که به فرموده ی امام راحل (قدس سره) مبدأ همه ی تحولات می باشد دارای جایگاه ویژه ای در سرعت بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی و تکمیل آن است که برگزاری جلسات مختلف با دانشگاهیان توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حکایت از اهمیت آن دارد.

      افتخار یک جنبش دانشجویی مسلمان این است که با توجه به شرایط موجود نسبت به منویات امام امّت هرچه بیشتر عامل باشد . لذا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی این دانشگاه در پاسخ به فرامین رهبر عزیزمان در مورد دعوت از مسئولین برای حضور در دانشگاه ها و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان در اولین گام اقدام به دعوت از جنابعالی برای حضور در این دانشگاه می نماید.سوالات بسیاری در ذهن ما جوانان این آب و خاک از جنابعالی به عنوان سکاندار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این کشور وجود دارد که انشاء الله اگر جنابعالی مصلحت را به حضور در جمع دانشجویی و خاکروبی از شبهات ذهنی دانشجویان دیدید، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اعلام میکند که در اولین فرصت در سال تحصیلی جدید که انشاءالله از سوی جنابعالی به این تشکل اعلام خواهد شد، افتخار میزبانی شما را خواهد داشت.

و من الله توفیق

          انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

  • ۹۱/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">