انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم طی بیانیه ای از جدیت قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی حمایت نمودند . متن این بیانیه بدین شرح است :

"دستگاه قضایی باید قوی باشد ، کسی که متخلف است و میترسد بگذار بترسد ، و احساس ناامنی کند . در نظام اسلامی آدم گناهکار باید احساس ناامنی کند . هر نظامی که در آن بی گناه بترسد که مبادا مورد تعارض قرار گیرد و گناهکاران عمده احساس آسایش وآرامش کنند، آن نظام  نظام منحرفی است.نباید بگذاریم نظام ما اینگونه شود. درنظام اسلامی متخلفِ گناهکار و متخطی هرکه هست باید احساس نگرانی کند و بداند که پنجه ی عدالت ، دیر یا زود گریبان او را خواهد چسبید سرپنچه عدالت باید قوی باشد "

مقام معظم رهبری25/4/1376

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ صادق آمُلی لاریجانی

ریاست محترم قوه ی قضائیه

سلام علیکم،

انقلاب اسلامی که با شعار اسلام و عدالت خواهی و ستاندن حقوق مظلومان به پیروزی رسید فصل جدیدی را به روی همه ی مستضعفان جهان برای رویش و فتح قله های انسانیت و شرافت گشود که مسلماً رسیدن به این مرتبه جز با رشادت ها ، مجاهدت ها و جانفشانی ها و تحمل مصائب توسط مردان و زنان مجاهد حاصل نگشته است.

مردم شریف ایران آن هنگام که فریاد عدالت خواهانه ی بر محورِ اسلام را از لسان مبارک حضرت امام خمینی (ره) شنیدند چون می دیدند که اسلامِ عزیز بوسیله ی پهلوی ها و ماقبل آنان به گوشه ای رانده شده است و همچنین ثروت ملی متعلق به خودشان بوسیله ی عده ای خاص چپاول و غارت می شود دعوت ایشان را لبیک گفتند .

آنچه که امروز ملت شریف را به علاقه و دلدادگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه داشته است همان آرمان ها و اهداف انقلابشان است که دیده اند عملکرد نظام و تلاشِ راهبری بنیان گذار کبیر انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  با وجود همه ی فشارهای دشمنانِ قسم خورده ی داخلی و خارجی و ایجاد بحرا ن های فراوان، برای تحقق همه ی اهداف انقلاب بوده است .

کاهش وابستگی ها به دنیای شرق و غرب ، استقلال تام سیاسی ، رونق چرخه ی اقتصاد ، تولید و صنعت ، دستیابی به دانش های هسته ای ، سلول های بنیادی ، ساخت موشک های ماهواره بر ، ساخت ماهواره ، کاهش اختلاف طبقاتی اقشار جامعه ، افزایش ضریب خودباوری ، تأثیرگذاری در معادلات جهانی ، مرکز فرماندهی مبارزه با صهیونیزم و زورگویان عالم ، مبارزه با مفاسد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و ... تنها موارد اندکی از بیشمار موفقیت های تا به امروز کشور است .

به حق ، عزت و سربلندی امروز ریشه در همت و مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و جان فشانی شهدای عزیز و ایثارگری مردان و زنانی که جان ، مال و فرزندان خود را در این راه مقدس تقدیم نمودند دارد .

توجه بر آنچه که بر این ملت گذشته است - از دیروز تا به امروز - تمام بهانه ها را از همگان بالاخص مسئولین محترم ستانده تا از اهمال کاری ، کم توجهی و خدای ناکرده بی توجهی به حقوق صاحبان اصلی این انقلاب دوری نموده و همه ی همت خود را معطوف به این امر مهم نمایند .

آنچه که غیرقابل انکار بوده نقش قوه ی قضاییه در تأمین سعادت و سلامت جامعه و تمامیت جمهوری اسلامی ایران است که در سال های اخیر این نقش بیش از گذشته جلوه گری می نماید . دیروز برخورد با منافقان ، اخلال گران نظم و امنیت جامعه و فتنه گران و امروز برخورد با مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی .

جدیت قوه ی قضاییه بالاخص ریاست محترم قوه در جهت شناسایی و برخورد با عاملان پرونده فساد بزرگ مالی اخیر قابل تقدیر است که شایسته است از قاضی محترم این پرونده و همکاران ایشان تشکر و قدردانی بعمل آوریم .

جناب آقای آملی لاریجانی

در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی که فساد آنان هم آبروی نظام را هدف قرار داده و هم خون به دل این ملت شهید پرور و عدالت خواه می کند ، حمایت همه جانبه ی جنبش های اسلامی دانشجویی بالاخص انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در کنار همت و جدیت شما بوده و خواهد بود . ان شاءالله

امید است با تلاشِ مضاعف حضرتعالی و سایر قوا ، برخی از عیوب قوه ی قضاییه همچون طولانی بودن رسیدگی به پرونده ها رفع و دادگاه های اسلامی ما به شأنیت واقعی و مورد توقع اسلام برسد .

والسلام علیکم و رحمه الله و البرکاته

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

دهم مردادماه یکهزار و سیصد و نود و یک 

 

انتشار این خبر در خبرگزاری ها :

خبرنامه دانشجویان ایران    خبرگزاری فارس   سایت مستقل  باشگاه خبرنگاران جوان  خبرگزاری دانشجو

 

  • ۹۱/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">