انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

در پایان راهپیمایی اعتراض آمیز امروز ظهر دانشگاهیان دانشگها قم متن ذیل توسط دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم قرائت گردید که به شرح ذیل میباشد :

بسم الله ارحمن الرحیم

(إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِینًا)

بی گمان کسانی که خدا و پیامبر او را آزار می رسانند خدا آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و عذابی خفت آور آماده ساخته است (سوره مبارکه احزاب آیه 57)

 بار دیگر صهیونیسم و امریکایی جهان خوار چهره پلید و کریه خود را به نمایش گذاشت و قلب میلیاردها مسلمان جهان را جریحه دار نمود.انتشار کتب،کاریکاتور و فیلم های موهون که در راستای برنامه ای از پیش تعیین شده دستگاه ظلم و جور و طاغوت تدوین و اجرا می شود یکی از هزاران براهینی است که کینه و بغض تاریخی جریان باطل از اسلام عزیز و جریان حق را نمایان ساخت.

کشورهای اروپایی و در راس آن امریکا و صهیونیسم بین المللی با شعارهای عوام فریبی مانند دموکراسی و آزادی بیان بر تارک افکار عمومی جهان سوار گشته اند و در راستای اجرای برنامه های خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

کشورهای که ادعای آزادی بیان آنها گوش ها را ناشنوا،عقل ها را مسخر ،دل ها را مریض و قلم ها را خشکانده است باردیگر با دسیسه چینی و فتنه انگیزی در لوای همان آزادی بیان تلاش دارند مانند اسلافشان که جنگ های خونین صلیبی را راه انداختند چهره اسلام عزیز و پیامبر صلح،عدالت وشفقت را که همواره در روح و جان مسلمین و آزادگان جهان است؛ مخدوش نمایند.اما نمی دانند که وعده پرودگار حق است: یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ۱

توهین و هتاکی به عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان امروز از جایی منتشر می شود که داعیه دفاع از حقوق انسان ها و حفظ حریم ملت ها یکی از شعارهای همیشگی آنان بوده است.قطعاً این گونه حرکت های وقیحانه از سوی کشورهای اروپایی و صهیونیسم بین المللی نشان از استیصال و در ماندگی آنان در مقابل اسلام عزیز است چرا که نباید فراموش کرد بیداری اسلامی همان کابوسی بود که خواب خوش آنان را برهم زده است؛از این روست که توهین نسبت به پیامبر اکرم(ص) را در پیش گرفته اند.

این سلسله حرکات با مدیریت دولت های اروپایی و چراغ سبز آنان صورت می پذیرد و این همان صحنه پارادوکس مضحکی است که غرب به نمایش می گذارد چرا که از سویی دم از حقوق انسانی می زنند و از سوی دیگر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین فروگذاری نمی کنند.

باید به خوش خیالان و ساده لوحان سیاسی گوش زد کرد که توهین به رسول اکرم(ص) در همان غربی صورت گرفته است که فریاد حقوق بشر و human rights آنان گوش فلک را کر کرده است.

ملت های اروپایی و هم چنین در راس آن امریکا با چراغ سبز و مدیریت خود نه تنها اجازه هر گونه توهینی به مسلمانان را می دهند بلکه قلم ها و زبان های هتاک به دین مبین اسلام نیز در آغوش آنان به راحتی می آسایند.

سازمان های بین المللی که در مقابل کوچکترین اجحافی در حق انسان غربی فریاد وا حقوق بشرا سر می دهند نه تنها در مقابل جنایات سفاکان صهیونیستی و امریکایی در ویتنام،فلسطین،پاکستان،افغانستان،عراق و میانمار سکوت اختیار کرده اند بلکه در مقابل توهین های صورت گرفته و زنجیر بار نسبت به ساحت مقدس دین اسلام خفقان گرفته اند.

برادران و خواهران مسلمان!این همان آزادی بیان غرب است که اجازه هر گونه توهین نسبت به دین اسلام و عقاید و باورهای آن را می دهد اما در مقابل کوچکترین صحبتی در خصوص افسانه هلوکاست شدیدترین موضع را اتخاذ می کند.آری این همان دموکراسی و دفاع از حقوق بشر مورد نظر غرب است!

از این رو ما دانشجویان دانشگاه قم ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و ضد انسانی از سوی کشورهای غربی ضمن تسلیت به محضر بقیه الله  اعظم(عج) از مجامع بین المللی خواستار برخورد با مسببین این اهانت ها و جلوگیری از این اقدامات میباشیم .

ضمنا همه ی مسلمانان جهان را به یکپارچگی و اتحاد بیش از پیش فراخوانده که همین اتحاد بزرگترین ضربه بر پیکره نحیف استکباری جهانی ست و امید آنکه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .

و السلام علیکم و الرحمه الله و البرکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه قم ؛  انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

  هیئت دانشجویی محبین الحسین (ع) ؛ بسیج کارمندی دانشگاه قم


[1] آنها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خداجز این نمی‏خواهد که نور خود را کامل کند هر چند کافران کراهت داشته باشند.(سوره مبارکه توبه ایه شریفه 32)

 

  • ۹۱/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">