انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم با توجه به بداخلاقی های اخیر برخی از مسئولین بیانیه ای را به شرح ذیل صادر نمود .
بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ فَإِنْ تَنازَعْتُمْ فی‏ شَیْ‏ءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَ الرَّسُولِ إِنْ کُنْتُمْ
تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکَ خَیْرٌ وَ أَحْسَنُ تَأْویلاً
ای کسانی که ایمان آورده اید اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر و پیشوایان خود را و هرگاه در امری نزاع داشتید آن را به خدا و پیامبر بازگردانید اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید این بهتر و عاقبت و پایانش نیکو تر است .
 
امت مسلمان ایران  همواره  با اطاعت از کلام الهی در اقتدا به ولی امر خویش توانسته است از گذرگاه های دشوار پس از انقلاب اسلامی به سلامت گذر نماید . دوران پر حماسه و اندوه دفاع مقدس و شهادت صدها هزار نفر از مردان و زنان این مرزو و بوم ، ترور  ناجوانمردانه ی دانشمندان هسته ای و تحریم های اقتصادی علیه ملت مسلمان ایران گوشه ای از حوادث گوناگون سال های پس از انقلاب است . در تمامی این رخداد ها اطاعت از فرمان رهبر انقلاب تنها نقطه ی قوت عملکرد مسئولان و مردم بوده  که موجب شکست برنامه های دشمنان گشته است .
اطاعت ملت غیور ایران از امامت امت که سرچشمه گرفته از عشق و ارادت به اسلام و ائمه ی اطهار است موجب گشته تا نظام مقدس جمهوری اسلامی به چنان جایگاه والایی از پیشرفت ، استقلال و اقتدار نائل آید که در میان ملت های آزادی خواه که در آرزوی رسیدن به حریّت در برابر نظام سلطه ی جهانی قد علم کرده اند به عنوان الگو و نمونه ی  برتر شناخته شود .
حال با این تاریخچه درخشان مبارزه با دولت ها ی شیطان صفت استعمارگر سخنانی  در گوشه و کنار از زبان برخی ساده لوح و ساده اندیش در مورد مذاکره با شیطان بزرگ شنیده می شود که بیانگر عدول از اهداف و آرمان های  انقلاب و رهنمود ها ی خمینی  کبیر و خلف صالح اوست .
اکنون ما دانشجویان به عنوان پیشگامان همیشگی دفاع از حقوق امت مسلمان  که تبعیت از زعیم جامعه را در همه ی امور سیاسی و اجتماعی جهت رسیدن به آرمان های نهضت اسلامی واجب میدانیم اعلام می نماییم :
هرگونه تصمیم گیری و اظهار نظر در مورد مذاکره و رابطه با آمریکا تنها و تنها بر عهده ی رهبر معظم انقلاب میباشد . لذا هر نوع رفتاری را که متعارض با سخنان معظم له مشاهده نماییم آن را انحراف از مسیر انقلاب دانسته و همگام با مردم بصیر ایران که در مقابل فتنه ها ی گوناگون از جمله فتنه ی  88 و سران سرشکسته آن در زمین و ملأ اعلاء  ایستادگی نمودند در برابر این کجروی نیز ایستادگی و مقابله خواهیم نمود
اینک که دنیا و به خصوص جهان اسلام در پیچ تاریخی حساسی قرار گرفته است و نیز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی فاخر و نمونه برای انقلاب های منطقه مطرح گشته  لازم است رفتاری مناسب با شأن و جایگاه نظام از سوی سران قواو مسئولین کشور مشاهده گردد .
اتحاد و یکدلی  حقیقی در مقابل جبهه ی استکبار ، تبعیت همه جانبه از فرامین ولی امر مسلمین ، حفظ وحدت و یکپارچگی ملی ، رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی توسط سران قوا و مسئولین کشور در فضایی که همه بدخواهان عالم در صدد ضربه زدن به ملت و نظام اسلامی هستند امری ضروری و لازم است که همگان را بدان تشویق و ترغیب می نماییم .
امروز قلب ملت ایران و از همه مهم تر رهبری عزیز از بی اخلاقی ها ، خلاف شرع عمل نمودن ها و نیز از تضییع حقوق مردم در برابر هواخواهی های اخیر برخی از  مسئولین محزون و غم دار گشته است .از این رو ما معتقدیم که اختلاف سلیقه نه تنها موجب اخلال در امور آرمانی نبوده و نخواهد بود  بلکه باعث رشد و شکوفایی می گردد و لکن این امر نباید به گونه ای باشد که موجب  گریبان گیری افراد گردد و کوچک ترین ضربه ای به  امنیت روانی و اخلاقی جامعه وارد سازد .
با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و نگاه دوست و دشمن به میزان استقبال و مشارکت مردم در انتخابات آتی و نیز تلاش دشمنان عنود و  قسم خورده ی اسلام و انقلاب برای ناامید ساختن مردم از نهضت اسلامی  و کارایی  نظام همگان را بر اهمیت رعایت تقوای جمعی و نیز تجمیع در صف واحده ی مقابله با دنیای استکبار و دفاع از مظلومین عالم و بخصوص نهضت ها ی اسلامی منطقه از جمله بحرین و فلسطین وادار می نماید.
در پایان ما  دانشجویان که همواره بصیرت و عدالت طلبی را از وظایف خود در برابر انقلاب می دانند تاکید می کنیم که سران قوا که حقوق مردم را با رفتارهای نابجا و ناپسند خویش تضییع نموده اند شایسته است که از پیشگاه امامت امت حضرت آیت الله امام خامنه ای و ملت شریف ایران به عنوان ولی نعمتان خود  طلب پوزش و مغفرت  نمایند  .
وَ السَّلامُ عَلى‏ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">