انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

مصطفی روحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

| جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۰۶ ب.ظ

ارز دانشجویی باید هدفمند شود دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل قم گفت:برای جلوگیری از لطمه به اقتصاد کشور باید با اعمال محدودیت در هدفمندکردن ارز به دانشجویان اقدام کرد.

مصطفی روحی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با عدم تعلق ارز به دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارج از کشور اظهار داشت: دانشجویانی که با هدف تحصیل در علوم مورد نیاز صنعت کشور به دانشگاه‌های خارج از کشور مهاجرت می ‌کنند باید به لحاظ ارزی حمایت شوند.

وی با بیان اینکه اگر دانشجویان صرفا قصد خروج از کشور را دارند و کسب علم را بهانه‌ای برای خروج خود قرار داده ‌اند هیچ دلیلی برای تعلق گرفتن ارز به آنان وجود ندارد، تصریح کرد: با کنترل برنامه های دانشجویانی که به منظور تحصیل از کشور خارج می شوند از خروج ارز از کشور جلوگیری شده و اقتصاد هم متضرر نمی‌شود.

 روحی ادامه داد:‌ تعلق گرفتن ارز به عنوان کمک هزینه به دانشجویان باید هدفمند و با اعمال محدودیت‌هایی از جمله اینکه کشور به این علوم نیاز دارد ویا برای ارتقاء علم و دانش در ایران باید به عده خاصی از دانشجویان ارز تعلق گیرد.

 دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم خاطرنشان کرد: دانشجویان در صورت مهاجرت به دانشگاه‌های خارج از کشور باید یک تعهد اخلاقی به کشور خود بدهند که بعد ا زاتمام تحصیلات حتما به ایران باز خواهند گشت و مسئولان بعد از اطمینان خاطر از تعهد آن‌ها به منظور کمک به دانشجویان باید ارز بدهند.

  • ۹۱/۰۵/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">