انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

در خاورمیانه هر جا دیکتاتوری هست، سعودی‌ها این خائنین حرمین شریفین و منادیان اسلام آمریکایی در مقابل قرار دارند!

تحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه ای پیرامون رخدادهای یمن نوشت: آل سعود در حال اشتباهات محاسباتی پشت سر هم است و عربستان به زودی رنگ و بویی دگر خواهد گرفت اگر مردم منطقه این شرایط تاریخی را درک کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است :


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

 

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. (سوره مبارکه محمد آیه ۷)

این روزها خبر حمله عربستان و همپیمانانش در منطقه به یمن و انقلاب مردمی این کشور که به دستور و حمایت آمریکای مستکبر صورت می گیرد؛ سخنان حضرت روح الله (ره) را به یاد می آورد در مورد این اسلام آمریکایی دنیاطلب، هواپرست، مستبد، مستکبر، سفاک، متحجر، بنده آمریکا و «اسلام ساختگی امثال معاویه».

عربستانی که روزی برای فشار بر ایران با آمریکا همدست می شود و در یک توطئه قیمت نفت را به نصف کاهش می دهد تا در کوران مذاکرات هسته ای، ذره ای در مقابل اربابان آمریکایی اش خوش رقصی کرده باشد و امروز به دستور آمریکایی ها همه جانبه بر سر مردم یمن بمب می اندازد تا به هر قیمتی که شده انقلاب مردمی این کشور را متوقف کند.

امروز بر همه جهانیان واضح و مبرهن است که هر جا کشوری مستبد و دیکتاتوری حاکم باشد آمریکا و ایادی آن حامی آن کشور هستند و در بسیاری از آن کشورها حاکمان دیکتاتور حاصل کودتاهای آمریکایی ها و دست نشانده آنهایند و هر جا انقلابی مردمی در مقابل دیکتاتورها صورت می گیرد قطع به یقین آمریکایی ها پشت پرده و جلو پرده حمله کنندگان به انقلابیون هستند تا جلوی انقلاب را بگیرند و همچنین پر واضح است که در خاورمیانه هر جا دیکتاتوری هست، سعودی ها با آنان همپیمان اند و هر جا انقلابی مردمی رخ داده و یا حکومتی مردمی و اسلامی وجود دارد این خائنین حرمین شریفین و منادیان اسلام آمریکایی در مقابل قرار دارند.

عربستانی که همه گروهک های تندور تکفیری و سلفی از القاعده گرفته تا داعش را می پرواند و تلاش می کند که نه تنها با موضع گیری های دیپلماسی بلکه با دخالت های فیزیکی و نظامی در کشورهای منطقه آشوب به پا کند امروز با همدستی دولتهای قطر، اردن، ترکیه، کویت، بحرین و امارات متحده عربی و مصر و با پشتیبانی صهیونیست ها در آمریکا و اسرائیل به سمت مردم یمن تاخته است تا نگذارد انقلاب اسلامی دیگری در منطقه تثبیت شود.

نهادهای بین المللی نیز امروز آزمون دیگری را پیش رو دارند؛ همانهایی که مردم و دولت قانونی سوریه را تروریست می نامیدند و با فشار آمریکا با تروریست ها در سوریه همراه شدند و آبروی خود را در جهان ریختند؛ همان هایی که در اجلاسهایشان از اسرائیل حمایت می کردند و کودکان مظلوم فلسطین را فراموش کردند. ما امروز منتظریم تا ببینیم سازمان ملل متحد، اتحادیه کشورهای عرب و دیگر نهادهای بین المللی ذی صلاح بار دیگر لکه ننگی بر کارنامه خود می گذارند یا با عدالت، انصاف و در دفاع از مردم وارد عمل شده و در مقابل رژیم سعودی خواهند ایستاد؟

اما بایستی این را هم بگوییم که صحنه امروز متفاوت است. با شروع بیداری اسلامی در منطقه و بعد از شکست سیاست های آمریکا و نوکر منطقه ای اش یعنی عربستان در سوریه و عراق، آل سعود در بین ملتهای منطقه منفورتر می شود و به لحاظ قدرت سیاسی و استراتژیک نیز هر روز ضعیف تر دیروز است. عربستان امروز از طرف مرزهای جنوبی به انقلابیون الحوثی یمن حمله کرده است اما می دانیم که دیری نخواهد پایید که مردم انقلابی شمال عربستان هم به جنب و جوش خواهند افتاد و آل سعود از شمال و جنوب بلعیده خواهد شد. آل سعود در حال اشتباهات محاسباتی پشت سر هم است و عربستان به زودی رنگ و بویی دگر خواهد گرفت اگر مردم منطقه این شرایط تاریخی را درک کنند.

ما بدین آیه مؤمن هستیم که « اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم» پس به برادرانمان در یمن می گوییم که اگر همچنان در مسیر خدا قدم بردارید «یُثَبِت اَقدامَکُم» را از جانب خداوند خواهید داشت. عربستان و همپیمانانش اگر بخواهند جنگی گسترده را ترتیب دهند قطعا در این جنگ شکست خواهند خورد چرا که آنها با قدرت ایمان شما بیگانه اند. جنگ شما امروز قسمتی از میدان جنگ اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است و بدانید که دعای خیر همه ملت های مسلمان و آزادیخواه منطقه بویژه مردم ایران اسلامی پشت و پناه شما خواهد بود.

به امید فجر پیروزی همه مسلمانان آزادیخواه جهان
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه های سراسر کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">