انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس :

شکست های پیاپی اسرائیل در مقابل گروه های مقاومت نشانگر اثر بخشیِ «عمق استراتژیک نظام» جمهوری اسلامی در شکل دهی «خاورمیانه اسلامی» است./«با خاک یکسان شدن تل آویو و حیفا» حتی بوسیله گروه های کوچک اما مقتدری چون حماس و جهاد اسلامی هم امکان پذیر هست./ ضرورت نابودی کامل اسرائیل و محو شدن این «موجود نحس نجس» از صحنه گیتی بیانگر راهبرد همیشگی «جبهه حق» در مقابله با ستون فقرات «جبهه کفر» است.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تعیین «روز قدس» از سوی امام روح الله (ره) و جمله تاریخی ایشان درباره ضرورت نابودی کامل اسرائیل و محو شدن این «موجود نحس نجس» از صحنه گیتی نشان از راهبرد همیشگی «جبهه حق» در مقابله با ستون فقرات «جبهه کفر» بود.

راحمی ادامه داد: اضمحلال فرسایشی و تدریجی رژیم صهیونیستی و شکست‌های پیاپی در مقابل گروه‌های مقاومت نشانگر اثر بخشی «عمق استراتژیک نظام» جمهوری اسلامی در شکل دهی «خاورمیانه اسلامی» است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و در بحبوحه جام جهانی و خود مشغولی جهان اسلام به جنایات گروه‌های تروریستی، تکفیری مزدور «جبهه باطل»، رژیم صهیونیستی با «محاسبه غلط» و به زعم خود با هدف «رفع تهدید از شهروندان صهیونیست و خلع سلاح گروه‌های مقاومت»، در سکوت جوامع مدعی حقوق بشری اقدام به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه کرد تا با سوء استفاده از این قیل و قال‌های جهانی، جنایت‌های خود را زیر پوشش رسانه‌ای سنگین اخبار جام جهانی پنهان کند.

وی با بیان اینکه بیداری عمومی و واکنش‌های مردمی در اقصی نقاط دنیا اولین شکست صهیونیست‌ها در مرحله جدیدی از آدمکشی‌شان را رقم زد، افزود: نکته قابل توجه اینجاست که نه تنها در آغاز این جنگ بلکه در هر دو جنگ 22 روزه و 8 روزه، بهانه کشتار مردم باریکه غزه، رفع تهدید از شهروندان صهیونیست و از کار انداختن «توان تسلیحاتی مقاومت» اعلام شد، اما با ایستادگی مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین و با غلط از آب در آمدن محاسبه دستگاه امنیتی اسرائیل از توان تسلیحاتی مقاومت روز به روز شاهد این هستیم که سایه ترس و وحشت بیشتر بر مناطق اشغالی سیطره پیدا کرده و الان بعد از گذشت نزدیک 7 سال از شروع جنگ 22 روزه توان دفاعی مقاومت در بالاترین حد خود قرار دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اضافه کرد: با وجود حملات شدید دریایی، هوایی و حتی آغاز عملیات زمینی و حمایت امریکا و سکوت مجامع بین‌المللی دکوری از جمله سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب بازهم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تحقق اهداف تاکتیکی خودش شکست خورده به طوری که الان حتی در قلب «تل آویو و حیفا» و دیمونا هم حس تهدید و ناامنی، شدیدا افزایش پیدا کرده‌است.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به عینه می‌بیند که حتی بوسیله گروه‌های کوچک اما مقتدری چون حماس و جهاد اسلامی هم «با خاک یکسان شدن تل آویو و حیفا» امکان پذیر هست.

راحمی تاکیدکرد: شکست‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل موجب شده تا غاصبان قدس با یک فرار به جلو دنبال تحقق طرح عربی، عبری مصر و هم پیمانان خود در جبهه باطل از جمله عربستان، امریکا و کشورهای اروپایی برای وقت‌کشی و بازیابی اطلاعاتی و عملیاتی برای حملات گسترده‌تر بعدی باشند.

وی در خاتمه اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال می‌تواند در سکوت خبری چند وقت اخیر صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برساند و یکبار دیگر پرده از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بردارد.

 

لینک خبر 

نظرات  (۱)

تمام رژیم های نژاد پرست باید از صحنه ی روزگار محو شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">