انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

همه حرف‌هایی که می‌توان گفت؛

| دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

پیشنهادهای دانشجویان‌ برای ‌نطق ‌احمدی ‌نژاد‌ در سازمان ‌ملل + جدول

دانشجویان کشور با اشاره به برخی مسائل جهان و کشور خواستار مطرح شدن آن از زبان رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل شدند.
گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، همه ساله نشست سالانه سازمان ملل با حضور روسا و سران کشورهای عضو در مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نیویورک برگزار می شود.
در این نشست نمایندگان و سران کشورهای عضو طی سخنانی به نمایندگی از ملت خود به بیان دیدگاه ها و نظراتشان درباره مهمترین مسائل جهان می پردازند.
امسال نیز مانند سال های گذشته رئیس جمهور کشورمان در این نشست حاضر خواهد شد و به گفته مسئولان ایرانی چهارشنبه در مجمع عمومی سخنرانی خواهد کرد.
دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته در کشور پیشنهاداتی را درباره نطق رئیس جمهور و مطرح شدن برخی از مسائل از زبان ایشان به عنوان نماینده مردم ایران مطرح کردند.
در بخشی از مطالبات دانشجویان که در جدول ذیل آمده است،  با توجه به اهانت های مکرر به ساحت مقدسات مسلمانان از جمله رسول عظیم الشان اسلام محکومیت این مساله و ایجاد ساز و کاری در سازمان ملل برای جلوگیری از این دست اهانت ها به ادیان الهی، تغییر در ساختار سازمان ملل، دفاع از حقوق مردم سوریه، فلسطین، غزه، بحرین و محکومیت مسلمانان میانمار، بیان دستاوردهای اجلاس نم و همچنین اعلام پیام ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای بین المللی را از جمله مهمترین پیشنهادات خود برای متن سخنرانی رئیس جمهور کشورمان دانستند.

 

  • ۹۱/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">