انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

دانشجویان دانشگاه قم امروز بعد از نماز ظهر اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر   اعظم  (ص) و مقدسات اسلامی در فیلم آمریکایی صهیونیستی، ظهر امروز پس از اقامه نماز با   تجمع در مقابل تالار شیخ مفید این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به این اقدام موهن اعلام   کردند.

دانشگاه قم امروز بعد از نماز ظهر نسبت به اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و مقدسات اسلامی در فیلم آمریکایی صهیونیستی اجتماع کرذند.دانشجویان این دانشگاه ظهر امروز پس از اقامه نماز با تجمع در مقابل تالار شیخ مفید این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به این اقدام موهن اعلام کردند.
 
احسان سعیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم در گفتگو با خبرنگار بی باک در این باره گفت:این حرکت دانشجویی در راستای اعتراض به هتک حرمت کشورهای غربی به ساحت مقدس پیامبر صورت گرفته است.
 
وی در ادامه هم چنین افزود:این سلسله حرکت ها از سوی کشورهای اروپایی دو نکته  مهم و اساسی را به جهان مخابره کرد،اول این که نشان از بغض و کینه عمیق این کشورهای از اسلام عزیز است و نکته بعدی تضاد آشکار و مضحک شعار آزادی بیان است چرا که در این کشورها حتی نمی توان یک مطلب علیه افسانه هلوکاست منتشر کرد اما مشاهده می کنیم که بزرگترین توهین ها به ساحت اعتقادات اسلامی صورت می گیرد.
 
مصظفی روحی دبیر انجمن اسلامی مستقل نیز اعلام کرد که:  این حرکت از سوی اروپایی موجب انزجار بیش از بیش مسلمانان از غربی های شد هر چند نباید فراموش کرد که این سری اقدامات نفرت انگیز موجب وحدت و همدلی بیشتر مسلمین خواهد شد
 
این اعتراض به  دعوت بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی و هیت دانشجویی محبین الحسین این دانشگاه برگزار شد.سپس با قرائت قرآن کریم ، سخنرانی ریاست محترم دانشگاه حضرت آیت الله دکتر بهشتی ، قرائت بیانیه و با به آتش کشیدن پرچم رژیم های امریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی به پایان رسید.

انتشار این خبر در رسانه های خبری :

فـــــــــــارس       بی باک نیوز    خبرگزاری دانشجو     خبرنامه دانشجویان ایران

 رجانیوز           دانشگاه قم

 

  • ۹۱/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">