انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه قم

همایش تدبیرها و توفیقات سیاست خارجی با حضور دکتر سعید زیباکلام / دوشنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح

هفته نامه سوزنبان
کتابخانه
گزارش تصویری
رسانه سوزنبان
لوگو سایت
لوگوی نویسندگان
تبلیغات
مطالب در دست تهیه

دانشجویان با تأسی به 9دی با هر جریان بیگانه‌ای در دانشگاه مقابله می‌کنند

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم گفت: دانشجویان به عنوان جریان همیشه بیدار و همچنین با کسب تجربه‌هایی که از حوادث سال‌های 78 و 88 بدست آوردند، دیگر اجازه نفوذ جریان‌های بیگانه در داخل و خارج را تحت هیچ شرایطی نخواهند داد.
مصطفی روحی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حماسه 9 دی‌ماه سال 88 اظهار داشت: حماسه عاشورایی 9 دیماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت است و ملت ایران با آرمان‌خواهی و روحیه انقلابی خود همیشه با حضورشان در صحنه‌های مختلف جواب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را دادند. 
این فعال دانشجویی با توصیف حماسه 9 دیماه سال 88 گفت: این حماسه عاشورایی، مشخصه بارز برای پیروزی ملت ایران در فتنه‌های دشمن در طول انقلاب است و بازندگان این نبرد، خواص بی‌بصیرت سال 88 بودند که موضع خود را هم تاکنون اعلام نکرده‌اند. این حماسه نشان داد که ملت ایران تاب تحمل هر گونه سختی را دارند و هرگز اجازه توهین و جسارت به مقدسات مذهبی و ولایت فقیه را به هیچ شخص نخواهد داد. 
وی با اشاره به نقش دانشجویان در حماسه عاشورایی 9 دی‌ماه سال 88 افزود: دانشجویان به عنوان جریان همیشه بیدار و همچنین با کسب تجربه‌هایی که از حوادث سال‌های 78 و 88 بدست آوردند، دیگر اجازه نفوذ جریان‌های بیگانه در داخل و خارج را تحت هیچ شرایطی نخواهند داد. 
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم در پایان با اشاره به فضای کنونی دانشگاه‌های کشور،خاطر نشان کرد: فضای کنونی دانشگاه‌ها آلوده نیست و دانشجویان با عملکرد خود بیشتر در پی گفتمان‌سازی هستند و در دفاع از هیچ گروه و حزب سیاسی خاصی نیستند و باید گفت که تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان زیادی مانده و بهتر است که دانشجویان با روشنگری، به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

لینک خبر در " باشگاه خبرنگاران جوان "

 

  • ۹۱/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">